eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLista płac (HELP) › Lista płac (HELP)
  • Data: 2005-08-18 17:20:20
    Temat: Lista płac (HELP)
    Od: Alek H <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Spadł na mnie obowiązek wypełnienia prostej listy płac w małej firmie.
    Niestety nigdy tego nie robiłem.
    Udało mi się ściągnąć gotowy arkusz kalkulacyjny excela (przez autorów
    nazywany programem) - nazywa się ona Kadry i Płace (dostępny za darmo na
    necie)

    I wszystko wydawałoby się łatwe gdyby nie to że: z czterech pracowników
    'zatrudnionych' w firmie:
    jeden jest w wojsku,
    drugi opłacany jest przez urząd pracy,
    pewna kobieta jest na urlopie macierzyńskim... i tylko jednej osobie cała
    ta firma płaci (nie mnie :P ).

    Moje pytanie jest proste - co i gdzie ja mam właściwie wpisać?!?!

    Proszę pomóżcie, albo odeślijcie mnie do jakiegoś lekkostrawnego źródła
    informacji. Nie mam zielonego pojęcia o księgowości, a zrobić to muszę.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    Pozdrawiam Alex H.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1