  • Data: 2005-08-19 07:59:52
    Temat: Re: Lista ? (HELP)
    Od: kmagiera <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek H napisał(a):
    > Spadł na mnie obowiązek wypełnienia prostej listy płac w małej firmie.
    > Niestety nigdy tego nie robiłem.
    > Udało mi się ściągnąć gotowy arkusz kalkulacyjny excela (przez autorów
    > nazywany programem) - nazywa się ona Kadry i Płace (dostępny za darmo na
    > necie)
    >
    > I wszystko wydawałoby się łatwe gdyby nie to że: z czterech pracowników
    > 'zatrudnionych' w firmie:
    > jeden jest w wojsku,
    > drugi opłacany jest przez urząd pracy,
    > pewna kobieta jest na urlopie macierzyńskim... i tylko jednej osobie cała
    > ta firma płaci (nie mnie :P ).

> [...]

    Witam
    Najprosciej i najprzejrzysciej zrób sobie dluuuuugą tebelke w arkuszu
    kalkulacyjnym z rubrykami: placa brutto, skladka emerytalna, inne
    skladki,podstawa do ub. zdrow, dni urlopu, co placi pracodawca itd.
    Skontroluj sobie działanie tego z jakims kalkulatorem plac z sieci.
    Pracownik "z urzedu zatrudnienia" dostaje pensje normalnie a Ty
    dostarczasz liste plac (ja dawalem tylko wypis z listy dotyczacy tego
    pracownika)do urzedu a oni refunduja czesc (to dochod firmy).
    Zycze powodzenia Krzysztof Magiera