eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLista płac (HELP)Re: Lista płac (HELP)
  • Data: 2005-08-18 18:08:34
    Temat: Re: Lista płac (HELP)
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Spadł na mnie obowiązek wypełnienia prostej listy płac w małej firmie.
    > Niestety nigdy tego nie robiłem.
    > Udało mi się ściągnąć gotowy arkusz kalkulacyjny excela (przez autorów
    > nazywany programem) - nazywa się ona Kadry i Płace (dostępny za darmo na
    > necie)
    Podaj linka..
    >
    > I wszystko wydawałoby się łatwe gdyby nie to że: z czterech pracowników
    > 'zatrudnionych' w firmie:
    > jeden jest w wojsku,
    > drugi opłacany jest przez urząd pracy,
    > pewna kobieta jest na urlopie macierzyńskim... i tylko jednej osobie cała
    > ta firma płaci (nie mnie :P ).
    >
    > Moje pytanie jest proste - co i gdzie ja mam właściwie wpisać?!?!
    Zacznij od tego jednego co pracuje. Na macierzyńskim nie robisz nic bo przy
    takiej obsadzie płaci ZUS, ten co jest opłacany przez urząd pracy to chyba i
    tak od was dostaje pieniądze a potem wy od urzędu pracy.
    A może weź sobie starą listę i popatrz kto gdzie i jak był wpisany

    >
    > Proszę pomóżcie, albo odeślijcie mnie do jakiegoś lekkostrawnego źródła
    > informacji. Nie mam zielonego pojęcia o księgowości, a zrobić to muszę.

    To do zrobienia list płac potrzebna jest znajomość księgowości?

    --
    PawełJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1