eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLimit dla kasy fiskalnej - skad mam wiedziec czy to firma? › Limit dla kasy fiskalnej - skad mam wiedziec czy to firma?
  • Data: 2005-03-08 07:41:05
    Temat: Limit dla kasy fiskalnej - skad mam wiedziec czy to firma?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Skad mam wiedzieć czy internet ode mnie kupuje firma czy osoba fizyczna? Os.
    fiz. też mogą brać faktury VAT, mają NIP itp. Z kolei osoby prowadzące
    działalność często nie różnią się na fakturze od nieprowadzących. Brać
    oświadczenia, czy wierzyć na słowo?

    Czy zmiana po kilku latach formy opodatkowania i branży, dobrowolne
    "owatowanie" się oznacza że aby nie wejść w kasę mam limit sprzedaży dla
    niefirm 20 czy 43 tys?

    Jak w praktyce ewidencjonuje się sprzedaż dla niefirm? Wystarczy
    samodzielnie podsumować fakturki dla niefirm np co miesiąc? 99% obrotu
    będzie udokumentowane fakturami.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/