eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLimit dla kasy fiskalnej - skad mam wiedziec czy to firma? › Re: Limit dla kasy fiskalnej - skad mam wiedziec czy to firma?
  • Data: 2005-03-10 23:14:37
    Temat: Re: Limit dla kasy fiskalnej - skad mam wiedziec czy to firma?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Mar 2005, Jan Werbiński wrote:

    > + Skad mam wiedzieć czy internet ode mnie kupuje firma czy osoba fizyczna? Os.
    > + fiz. też mogą brać faktury VAT, mają NIP itp.

    ...ale nie mają "innych określeń dowolnie wybranych" wchodzących
    w skład firmy (czyli nazwy DG). Pomijając zwolnienie dla "dostawy
    internetu" :) problemem mogą być firmy *bez* owych 'dowolnie
    wybranych' określeń :]
    Dawno temu (Tristan ?) ktoś na takich narzekał :) (że mu limit
    psują).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)