  • 1. Data: 2003-11-12 08:14:03
    Temat: Lamerskie pytanie o lizing
    Od: "Rychu" <f...@w...pl>

    Witam,

    w mojej firmie (osoba fiz prow d.g.)
    pojawilo sie wlasnie auto CIEZAROWE
    wziete w lizingu operacyjnym.

    Siedze i zastanawiam sie jak je zaksiegowac.
    Czy moze mi ktos podpowiedziec ??

    Mam umowe lizingu i dwie faktury :
    1. oplata wstepna do umowy lizingu
    2. rata lizingowa i oplata manipulacyjna

    Wyczytalem gdzies w jakis poradnikach ze:

    Pierwsza fakture mam wprowadzic
    na :
    uslugi obce, vat naliczony, rozliczenia z dostawcami
    czy slusznie ??

    Mam watpliwosci co do drugiej faktury poniewaz
    doczytalem sie w Gofinie ze oplata manipulacyjna
    nie moze byc K.U.P.ą, czy to prawda ??

    Kolejne pytanie czy musze robic konto 09
    pozabilansowe Ś.T. ??
    Jaka wartość tam wprowadzic ??
    Cene za jaka kupił auto lizingodawca czy
    cene koncowa - sume wszystkich opłat ?

    Dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-11-12 08:39:36
    Temat: Re: Lamerskie pytanie o lizing
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Rychu" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pierwsza fakture mam wprowadzic
    > na :
    > uslugi obce, vat naliczony, rozliczenia z dostawcami
    ----------------------------
    Dokładnie co prawda z zaliczeniem wpłaty wstępnej jednorazowo w kup
    spotykałam sie z opinią żeby rozliczać na cały czas leasingu ale to tylko
    małe ale.

    > Mam watpliwosci co do drugiej faktury poniewaz
    > doczytalem sie w Gofinie ze oplata manipulacyjna
    > nie moze byc K.U.P.ą, czy to prawda ??
    ----------------------------
    Kurcze co do opłaty manipulacyjnej to nie wiem Chyba tego nie miałam przy
    lesingach albo mam juz taka skleroze.
    > Kolejne pytanie czy musze robic konto 09
    > pozabilansowe Ś.T. ??
    > Jaka wartość tam wprowadzic ??
    > Cene za jaka kupił auto lizingodawca czy
    > cene koncowa - sume wszystkich opłat ?
    Też nie pamiętam ale chyba wartość na umowie miałam jakoś i to ja
    wprowadzałam na pozabilansowe.
    Może zobacze jak znajde chwile.

    Wiola

  • 3. Data: 2003-11-12 10:41:51
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote in message

> [...]
    > Dokładnie co prawda z zaliczeniem wpłaty wstępnej jednorazowo w kup
    > spotykałam sie z opinią żeby rozliczać na cały czas leasingu ale to

    Tiaa...

    > ----------------------------
    > Kurcze co do opłaty manipulacyjnej to nie wiem Chyba tego nie miałam
    przy
    > lesingach albo mam juz taka skleroze.

    Hmmmm....

    > Też nie pamiętam ale chyba wartość na umowie miałam jakoś i to ja
    > wprowadzałam na pozabilansowe.
    > Może zobacze jak znajde chwile.

    No sporo sie dowiedziałem :|

    Pozdrawiam,