  • 1. Data: 2003-11-11 19:38:54
    Temat: drugie mieszkanie
    Od: kredytobiorca <a...@a...net.wytnij.to>

    Mam mieszkano (z rodziacami) wykupione w 1999 na własność (było
    spółdzielcze). Teraz chciałbym zakupić od devlopera nowo budowane

    - czy muszę płacić dodatkowe 10% do US
    - czy są jeszcze ulgi typu duża budowlana pozwalające na odpisywanie
    odstek kredytu (nie wiem z jakiej skorzystałem przy wykupie
    istniejącego, ale była to względnie nieduża kwota ok 2500)

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2003-11-12 20:53:27
    Temat: Re: drugie mieszkanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Nov 2003, kredytobiorca wrote:

    >+ Mam mieszkano (z rodziacami) wykupione w 1999 na własność (było
    >+ spółdzielcze). Teraz chciałbym zakupić od devlopera nowo budowane
    >+
    >+ - czy muszę płacić dodatkowe 10% do US

    *ZA CO* ?
    Czy my mamy wiedzieć:
    - czy się przeprowadzasz i jednocześnie skorzystałeś z jakieś
    ulgi na "stare" mieszkanie
    - czy stare chcesz sprzedać czy mieć oba
    -... (?? może coś jeszcze ?)

    W googlu, w archiwum grupy znajdziesz kilka ciekawych postów
    zapodając hasła "wróżki wróżka" ;)
    [...]
    >+ odstek kredytu (nie wiem z jakiej skorzystałem przy wykupie
    >+ istniejącego, ale była to względnie nieduża kwota ok 2500)

    Acha. Ale bez tego "z czego skorzystałeś" to pewnie też
    nikt nic nie wymyśli :) (a nuż masz na myśli jakąś
    kwotę wolną w PCC a nie zwolnienie...).

    pozdrowienia, Gotfryd