  • 1. Data: 2003-11-11 17:19:45
    Temat: Czym korygować VAT?
    Od: "Edwin" <e...@e...com.pl>

    Jakim dokumentem należy wykonać korektę VAT, źle wyliczonego w poprzednim
    miesiącu ? Czy może to być nota korygująca?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-11-11 17:54:26
    Temat: Re: Czym korygować VAT?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Nov 2003 18:19:45 +0100, "Edwin"
    <e...@e...com.pl> zakodował:

    >Jakim dokumentem należy wykonać korektę VAT, źle wyliczonego w poprzednim
    >miesiącu ? Czy może to być nota korygująca?

    A co to znaczy korygować VAT?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-11 19:17:51
    Od: "Edwin" <e...@e...com.pl>

    > Pięknego dnia Tue, 11 Nov 2003 18:19:45 +0100, "Edwin"
    > <e...@e...com.pl> zakodował:

    > A co to znaczy korygować VAT?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded
    Chodzi o to, że w księdze zakupów VAT nie została ujęta jedna kwota (mała) z
    jednej f-ry, która jednak w KPiR figuruje w netto. Zatem zakup ten nie
    został ujęty do sumy VAT7 ubiegłego miesiąca.

  • 4. Data: 2003-11-12 08:06:26
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Edwin"
    > Chodzi o to, że w księdze zakupów VAT nie została ujęta jedna kwota (mała)
    > jednej f-ry, która jednak w KPiR figuruje w netto. Zatem zakup ten nie
    > został ujęty do sumy VAT7 ubiegłego miesiąca
    No powiem że dalej nie bardzo rozumiem nie ująłeś całej faktury zakupu do
    rejestru Vat a tym samym w deklaracji czy też nie ująłeś cześci faktury do
    rejestru i deklaracji.
    Jesli to jest cała faktura nie ujęta w rejestrze to możesz ja ująć w
    nastepnym miesiącu ( jesli nie jest faktura za telefon ciepło śmieci
    energia ).Może określij dokładnie jaka to faktura i czy cała czy cześć ?
    Wiola