  • 1. Data: 2003-11-11 22:07:26
    Temat: Ulga remontowa - dom i mieszkanie
    Od: "repair" <r...@p...onet.pl>

    Wiadomo, że obecne limity 3-letnie wydatków dla ulgi remontowej to około 30
    KPLN dla domu i 25 KPLN dla mieszkania. Tak się składa, że jestem
    właścicielem mieszkania oraz współwłaścicielem domu. Planuję w tym roku
    odliczyć koszty remontu mieszkania jak również domu (tu niektóre faktury na
    mnie a inne na współwłaścicielke - każdy odlicza swoje). Rozumiem, że
    wspomniane limity dotyczą poszczególnych mieszkań/domów?
    Czy jest to OK z punktu widzenia prawa?
    Pozdrawiam
    repair

  • 2. Data: 2003-11-12 08:28:52
    Temat: Re: Ulga remontowa - dom i mieszkanie
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > repair
    >
    > z tego co sie orientuje ulgę wykorzystuję ja
    a nie mieszkanie czy dom i jeżeli będziesz miał 2 mieszkania i 2 domu ulga
    przysługuje tylko jedna
    pozdrawiam ela