  • Data: 2011-01-05 23:08:05
    Temat: Łącze internetowe w KUP?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wiem, że z telefonem TPSA są schizy US, że nie można wliczać cały w KUP,
    jeżeli to jedyny numer, bo istnieje podejrzenie, że jest wykorzystywany
    także prywatnie.

    Jak wygląda sprawa wliczania w KUP/VAT faktury za łącze internetowe
    (modem kablówkowy Vectra) opłacane miesięcznie ryczałtem, a nie od
    ilości przesłanych danych?

    Owszem, podejrzenie wykorzystania prywatnego jest, ale wykorzystanie
    takie ,,po godzinach'' nie zmienia kwoty. Czy można więc całość wpisać w
    KUP/VAT zakładając, że skoro takie łącze jest wręcz niezbędne przy
    prowadzonej działalności, to jego ,,po godzinowe'' wykorzystanie nie
    rzutuje (w końcu komputer wliczony w KUP też używam prywatnie), czy też
    muszę to jakoś częściowo tylko atakować?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)