  • Data: 2011-01-06 23:51:58
    Temat: Re: Łącze internetowe w KUP?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2011, Maciek wrote:

    > No niby tak, ale ... masz osobisty przychód z tego, że nie musisz
    > kupować sobie kolejnego komputera do użytku po godzinach pracy,

    Przyjmując tę wersję - do której kategorii przychodów wymienionych
    w art.10 ustawy o podatku dochodowym byś go chciał zaliczyć?
    (uwaga, będę podważał :D)

    > a poza
    > tym ten komputer "firmowy" nadmiernie eksploatujesz, szybciej ulegnie
    > zużyciu i będziesz kupował kolejny, którym znów obniżysz wpływy do
    > budżetu ;-)

    Ale tu jest jawny wyjątek w ustawie :) - zakładając, że ten komputer
    jest ST, to przecież wydatek na niego *nie jest KUP* :D
    (a zasada "litera przepisu najpierw" tym razem działa na korzyść
    podatnika)
    Przypomnę, że my o "logice podatkowej", a Ty tu wyskakujesz
    ze zwykłą zdroworozsądkową logiką, to tak nie działa ;)

    pzdr, Gotfryd