  • Data: 2004-03-07 17:18:34
    Temat: Ktory pit?
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy moglby mi ktos pomoc ustalic jak mam sie rozliczyc z moja zona?
    Po raz pierwszy mozemy sie rozliczyc razem ale... ona byla na dzialalnosci na
    ryczalcie z tym ze w zeszlym roku nie osiagnela z tego tytulu zadnych dochodow
    (w tej chwili zawiesila dzialalnosc). Otrzymywala jedynie zasilek
    rehabilitacyjny z ZUS.
    A wiec ja osiagalem dochody z tytulu umowy o prace natomiast moja zona tylko z
    zasilku. czy wobec tego mozemy sie rozliczyc razem? Czy tez fakt ze moja zona
    miala dzialalnosc na ryczalcie sprawia ze musimy sie rozliczyc osobno mimo ze
    nie osiagnela z tytulu prowadzenia tej dzialalnosc zadnych dochodow...?

    Prosze o pomoc bo pytalismy w dwuch urzedach skarbowach i otrzymalismy
    sprzeczne informacje. Ksiegowa tez juz "zglupiala" ;)

    Pozdrawiam
    Sebastian