  • Data: 2003-03-28 15:53:13
    Temat: Kredytzaciągniety przez Spółdzielnie przed 31.05.1992r.
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanie: gdzie mam wykazać Kwote kredytu zaciagniętego przez Spółdzielnię
    przed 31.05.1992 r. ? Zawsze robiłam to w pozycji:
    ..Odliczenia od dochodu(przychodu)wydatków mieszkaniowych, do których nabyto
    prawo w latach ubiegłych PIT rubryka B.6.
    ale będąc w US spytałam i pani powiedziała, że źle , powinnam W PIT w rubryce
    D.1.Rubryka 74 /wkład budowlany lub mieszkaniowy do spółdzielni mieszkaniowej,
    zakup nowo wybudowanego budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego w takim
    budynku od gminy albo od osoby, która wybudowała ten budynek w wykonywaniu
    działalności gospodarczej/
    gdzie ja mam to wykazać, bo kwota do zwrotu będzie zapewne taka sama?
    z pozdrowieniami gośka