  • Data: 2012-07-22 20:08:21
    Temat: Koszty księgowości dla jednoosobowej DG
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zastanawiam się nad powierzeniem księgowości do biura rachunkowego.
    Miesięcznie wystawiam maksimum 50 faktur około 40 przyjmuję. Co do kosztów
    to głownie samochód i wydatki z nim związane. Przeglądałem oferty biur z
    okolicy i przedział za księgowanie takich przypadków jak mój wacha się
    pomiędzy 200 a 300 zł miesięcznie brutto. Na co zwrócić uwagę przy wyborze
    księgowego ? Czy powierzając księgowość do biura odpowiedzialnośc za błędy i
    obowiązek wyjaśniania ich spada na to biuro ? Jak wygląda sprawa w przypadku
    ewentualnej kary finansowej, czy są biura ubezpieczone na taką ewentualność
    ?

    Pozdrawiam
    Marek