  • Data: 2012-07-29 20:52:23
    Temat: Re: Koszty księgowości dla jednoosobowej DG
    Od: Leszek <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 14:36:47 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Podobno "z praktyce" punkt drugi nie jest stosowany przez USy,
    [...]

    Hmm, a czy ogólnie jest jakaś różnica jeżeli księgowość jest prowadzona
    przez księgowego, który jest jednocześnie doradcą podatkowym?
    Ostatnio dopytywałem się jednego o to i opowiadał mi rzeczy, który
    wydawały mi się troche niestworzone... m.in. dużo wywodził z tego,
    że DP jest osobą zaufania publicznego:
    -poinformowanie US o tym że księgowość prowadzi DP wygląda jakoś inaczej
    niż gdy powierza się księgowość zwykłemu księgowemu
    -doradca jako osoba zaufania publicznego bardzo rzadko jest kontrolowana
    przez US
    -opinie DP są wiążące dla US - niestety nie dopytałem się co dokładnie miał
    na myśli, w każdym razie chodziło o to, że jak ktoś nie ma czasu na
    czekanie na indyw. interpretacje, to może się zwrócić do DP i jego opinia
    będzie wiążąca dla US.