  • Data: 2007-01-15 18:14:14
    Temat: Koszta przesylki
    Od: "MS." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesto przy zamawianiu jakiegokolwiek towaru droga elektroniczna na
    zalaczonym paragonie widnieje pozycja 'koszt transportu'.
    Jesli towar jest wysylany kurierem to sprzedawca zapewne otrzymuje od firmy
    kurierskiej fakture za 'zakupiona' usluge transportu i takowa dodaje do
    pozycji paragonu. Co w przypadku gdy wysylam przesylki poczta i nie mam na
    to od poczty faktury? Czy w zwiazku z tym moge na paragon wrzucic pozycje
    'koszt transportu'? Wydaje mi sie, ze nie ale wole jeszcze spytac.
    Pozdrawiam - Marian.