  • Data: 2007-03-21 16:49:18
    Temat: Kilka pytań dot. numeracji i korekt
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KPiR, VAT, Memoriał

    Mam dwa pytania:

    1. Czy dowody wewnętrzne mogę numerować w ramach pewnych podgrup. Tzn.
    osobno delegacje (np. 1d/07; 2d/07 ...), osobno paragony (1p/07...) i osobno
    pozostałe (opłaty bankowe, fundusz pracy, dokument amortyzacji itp)?
    2. Chodzi o fakturę za abonament komórki. Otóż kilka razy została wpisana do
    rejestru VAT w złym miesiącu (w miesiącu wystawienia, a nie terminu
    płatności). Czy muszę to korygować, skoro po korekcie i tak wyjdę na zero
    (zmniejszyłam podatek w maju, a powinnam w czerwcu) - zakładam, że odsetki
    od ok. 200 zł przez 30 dni nie przekroczą tych ok. 6 zł.
    3. Czy jeżeli mam błąd w pit za wrzesień 2004 r., to muszę złożyć korektę
    pit za wrzesień, październik, listopad i korektę rozliczenia za rok 2004? A
    jeżeli błąd jest na moją niekorzyść, to też muszę składać korekty (nie chcę
    zwrotu podatku, bo kwota znikoma), czy wystarczy że poprawię u siebie?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie
    Pozdrawiam
    A.