  • Data: 2005-07-11 11:10:02
    Temat: Kasa mieszkaniowa w PEKAO
    Od: "rodion" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czytajac archiwum grupy dochodze do kilku sprzecznosci, wiec prosze o
    zweryfikowanie czy ponizej mam racje.
    Mam umowe o KM w PEKAO podpisana przed 18.10.1998 a konczaca sie w
    listopadzie tego roku.
    Planuje zakup mieszkania na rynku pierwotnym za kwote powiedzmy
    1. Czy moge dokonac zmiany kwoty wplaty na dowolna kwote, ale w ostatnim
    miesiacu? (wydaje mi sie ze tak, gdyz jest to "stara" umowa)
    2. Czy cesje na doroslego syna mam dokonac po zakonczeniu wplat, czyli w
    listopadzie, tak abym nic nie stracil?
    3. Poniewaz pieniadze dostanie zapewne w 2006 roku (maja 3 miesiace czasu)
    to czy musi je wydac w 2005 (koniec umowy), czy w 2006 (wyplata srodkow)?
    4. Mieszkanie chce kupic juz teraz (za kwote powiedzmy 17n) z nastepujacym
    harmonogramem splat - 2005 - 6n, 2006 - 6n, 2007 - 5n. Na kasie mieskaniowej
    jest 12n. Czy jak dostanie pieniadze w kwocie (12n) w 2006 a wczesniej
    bedzie wplacal w 2005 roku te 6n a 2006 kolejne 6n, to wszystko bedzie OK,
    czy tez musi wydac pieniadze od momentu wyplaty srodkow do konca roku? I w
    takim wypadku konieczna bylaby zmiana harmonogramu wplat u dewelopera.
    4. Czy dodatkowo moge mu przepisac Ksiazeczke mieszkaniowa z premia
    gwarancyjna bez zadnych problemow podatkowych?
    Z gory bardzo dziekuje za pomoc w usystematyzowaniu mojej wiedzy