  • Data: 2008-01-23 21:24:53
    Temat: Jakie papiery trzymać a jakie wyrzucić?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teoretycznie mogę wywalić dokumetny z DG za rok 2001 i starsze ale ksiegowa
    radzi, żeby zostawić przelewy (ZUS i US to już koniecznie), deklaracje i
    ewidencje.
    Szczerze mówiąc nie jestem fanem robienia sobie archiwum.
    Czy jest sens trzymać te starocie? Czy po 7 czy 10 latach może sobie ktoś
    zażyczyć ogladania faktur, czy przelewów albo deklaracji?
    Co mogę bezpiecznie wywalić aby było ok?
    Jeszcze jedno.
    Jak długo trzyma się dokumenty "płacowe" (umowy o przcę, o dzieło, rachunki
    i deklaracje z tym związane)?.
    Jacek