eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności? › Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?
  • Data: 2011-03-15 15:37:05
    Temat: Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?
    Od: Alex <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Do tej pory sporządzałem co miesiąc następujące ewidencje i
    deklaracje:
    KPIR
    VAT-7
    ZUS DRA
    Raport z podatku dochodowego
    Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
    Umorzenie środków trwałych za dany miesiąc

    Które z tych ewidnecji/deklaracji należy sporządzać również w trakcie
    zawieszenia działalności?

    Podczas zawieszenia nie będę ponosił żadnych kosztów dotyczących
    zachowania źródła przychodów

    KPiR oraz raport z podatku dochodowego i VAT-7 raczej nie (bo firma
    nie osiąga żadnych przychodów)? ZUS DRA też raczej nie (bo firma nie
    opłaca żadnych składek ZUS)?
    Jak będzie z ewidencjami związanymi z amortyzacją - ewidencja środków
    trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz umorzenie środków
    trwałych za dany miesiąc?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1