eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-03-15 15:37:05
    Temat: Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?
    Od: Alex <r...@y...com>

    Do tej pory sporządzałem co miesiąc następujące ewidencje i
    deklaracje:
    KPIR
    VAT-7
    ZUS DRA
    Raport z podatku dochodowego
    Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
    Umorzenie środków trwałych za dany miesiąc

    Które z tych ewidnecji/deklaracji należy sporządzać również w trakcie
    zawieszenia działalności?

    Podczas zawieszenia nie będę ponosił żadnych kosztów dotyczących
    zachowania źródła przychodów

    KPiR oraz raport z podatku dochodowego i VAT-7 raczej nie (bo firma
    nie osiąga żadnych przychodów)? ZUS DRA też raczej nie (bo firma nie
    opłaca żadnych składek ZUS)?
    Jak będzie z ewidencjami związanymi z amortyzacją - ewidencja środków
    trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz umorzenie środków
    trwałych za dany miesiąc?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1