  • 1. Data: 2005-12-15 08:45:49
    Temat: Jaki program do wystawiania faktur VAT oraz ksiąg PR i VAT?
    Od: "chach" <c...@o...pl>

    Stoję przed dylematem kupna programu lub programów do:
    - wystawiania faktur VAT
    - prowadzenia książki przychodów i rozchodów
    - prowadzenia książek VAT
    - comiesięcznych deklaracji PIT-5 i VAT-7
    Prowadzę prostą działalność i wystawiam mało faktur.
    Szukam czegoś przejrzystego i prostego w obsłudze bo nie jestem księgowym.
    Druki faktur muszą być z napisami oryginał i kopia oraz estetycznie
    wyglądać.
    Co polecacie i za jaką cenę?
    Z góry dziękuję
    Ch.

  • 2. Data: 2005-12-15 15:03:29
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "chach" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Druki faktur muszą być z napisami oryginał i kopia oraz estetycznie
    > wyglądać.
    > Co polecacie i za jaką cenę?

    no ja polecam zdecydowanie Ksiegowść Rzeczypospolitej.
    Bardzo fajny program do dodawany swego czasu do gazety.

    Pozdrawiam
    Blady

  • 3. Data: 2005-12-15 19:31:19
    Od: "asik" <a...@t...pl>

    Ja polecam małą księgowość strat i faktury stratr oba programy produkowane
    przez symfonie matrix. Podaje link do ich strony
    http://www.matrix.pl/pl/default.asp?id=1003

    Pozdrawiam
    Asia

    Użytkownik "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dns0ap$9q7$1@amigo.idg.com.pl...

  • 4. Data: 2009-07-14 11:43:26
    Od: "bartek0483" <bartek0483@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Sprawdź programy z serii PAKIET PRZEDSIĘBIORCY. Wersje demo znajdziesz na stronie:
    http://www.pakietprzedsiebiorcy.pl