  • 1. Data: 2005-12-15 08:27:43
    Temat: sprzedaż systemu linux
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam
    Ponieważ system operacyknu Linux jest darmowy nie mogę go sprzedawać
    jako takiego. Mogę natomiast sprzedać go ładnie opakowanego (pudełko,
    nagrane płytki itp.).
    Rozumiem, ze na fakturze nie mogę wpisać nazwy dystrybucji tylko usługę
    np. przygotowania płyt z dystrybucją?
    Jaka będzie stawka VAT?
    Prowadzę DG jako osoba fizyczna.
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2005-12-15 09:40:44
    Temat: Re: sprzedaż systemu linux
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mk wrote:

    > Ponieważ system operacyknu Linux jest darmowy nie mogę go sprzedawać
    > jako takiego. Mogę natomiast sprzedać go ładnie opakowanego (pudełko,
    > nagrane płytki itp.).

    Przeczytaj licencję GPL. Są w sieci jej polskie tłumaczenia. Większość
    dystrybucji jest w całości na GPL. Możesz sprzedawać. Masz tylko
    obowiązek udostepnić możliwość ściągnięcia żródeł.

    > Rozumiem, ze na fakturze nie mogę wpisać nazwy dystrybucji tylko
    > usługę np. przygotowania płyt z dystrybucją?

    A dlaczego nie możesz nazwy?

    > Jaka będzie stawka VAT?

    22%