  • Data: 2005-06-20 09:56:10
    Temat: Jak to jest z nadpłatami
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem (a w zasadzie problemu już nie ma, tylko chcę wiedzieć kto ma
    rację). Prowadzę DG. Z pitu rocznego złożonego 25/03/05 wyszła mi nadpłata. W
    związku z tym, że w tym dniu przypadał termin złożenia deklaracji VAT-7,
    złożyłam wniosek o przeksięgowanie nadpłaty z PIT na VAT, oraz zapłaciłam
    różnicę. Teraz dostałam informację o zaległości w podatku VAT. Niby mała kwota
    8,80 i kilkanaście złotych odsetek, ale chciałabym wiedzieć czy mam rację, czy
    US najpierw szuka kasy, a potem po miesiącach robi co do niego należy.

    pozdrawiam