  • Data: 2007-06-17 08:56:01
    Temat: Jak rozliczyc przesylke na FV ?? pomozcie.
    Od: "Budik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem i nie wiem jak z niego wyjsc. Mianowicie mam FV na zakup czesci
    dla siebie (Pozostale wydatki) i na tej samej FV mam zakup czesci do
    odsprzedazy (zakup towarow). Przesylka kosztuje 20 zl brutto.

    Zakupy dla mnie stanowia 0,6 wartosci calej FV a do odsprzedazy 0,4.
    Wczesniej jak nie bylem platnikiem Vatu wszystko bylo ok bo teraz po
    zaokragleniach braknie mi 1 grosza w cenie netto.

    0,4 x 20 zl = 8 brutto 6,56 netto
    0,6x 20 zl = 12 brutto 9,84 netto

    Razem mi to daje 20 zl brutto i 16,40 netto. A na FV mam 16.39 netto.

    Czy w przypadku zakupow na FV koszty przesylki inaczej sie przelicza ? moze
    calosc przesylki wpisac z koszty uboczne zakupu ?

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam

    Maciek