  • Data: 2007-06-18 20:55:38
    Temat: Re: Jak rozliczyc przesylke na FV ?? pomozcie.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jun 2007, Budik wrote:

    > 0,4 x 20 zl = 8 brutto 6,56 netto
    > 0,6x 20 zl = 12 brutto 9,84 netto
    >
    > Razem mi to daje 20 zl brutto i 16,40 netto. A na FV mam 16.39 netto.
    >
    > Czy w przypadku zakupow na FV koszty przesylki inaczej sie przelicza ?

    To nie tak.
    W sąsiednim wątku masz dyskusję o dopuszczalnych zasadach rozliczania
    VAT na f-rze.
    Część z nich ma oparcie w przepisach nadrzędnych (ustawie o VAT), część
    jest uregulowana w rozporządzeniu (które AFAIR wszystkie "nadrzędne"
    ujmuje).
    W tym momencie powstaje pytanie: w myśl której zasady (spośród
    dopuszczalnych) "podzielić" kwotę o której mowa?

    IMHO - z powodu j.w. można się tym jednym groszem nie przejmować :|
    A jak ktoś BARDZO chce, to wybrać sobie konkretną metodę do konkretnej
    faktury, w szczególności *jeśli* z f-ry wynika że konkretną przyjętą
    to IMVHO można wziąć tę (ale IMO niekoniecznie :|)... i już.

    pzdr, Gotfryd