  • Data: 2005-02-23 10:05:19
    Temat: Jak odkrecić VAT-MP
    Od: "jarek" <z...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze dziłalność gospodarcza od 1998 (KPiR+VAT obrót ok 40.000PLN
    rocznie). Od maja 2004 wystawiam faktury VAT-MP. Problem polega na tym że
    nie rozliczam VAT-u metodą kasową. Co więcej nie informowałem US o takim
    zamiarze. Mój dopisek MP wynika ze złego zinterpretowania przepisóm. Moje
    faktury w ilości kilkunastu trafiły do tej samej firmy, Jak skorygować te
    faktury (korekta VAT, Nota korygująca ...?) .Księgowa rzeczonej firmy nie
    chce słyszeć o podmianie faktur na takie bez MP.

    Jarek