  • 1. Data: 2005-11-04 21:51:07
    Temat: Jak obliczyć korzyści ?
    Od: "Av" <n...@i...pl>

    Proszę o pomoc w następującej sprawie.
    Mam zamiar kupić nowy sprzęt komputerowy za kwotę 4000 pln brutto.Sprzedawca
    ma możliwość wystawienia faktury VAT.Ja nie prowadzę żadnej działalności
    gospodarczej.Ale mój kolega prowadzi firmę i mógłby wziąć fakturę.Wtedy
    odliczyłby sobie VAT, a sprzęt wrzucił w koszty.Przyjmijmy,że korzyściami z
    odliczenia VAT
    oraz zmniejszenia podatku dochodowego dzielimy się po połowie. Jak to
    przeliczyć na PLN ? Ile powinienem "odpalić" koledze? I dlaczego właśnie
    tyle :)?
    Pozdrawiam
    AV