  • 11. Data: 2004-04-27 16:48:49
    Temat: Re: Internet i VAT 22% dla studneta?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004, Katarzyna Nova wrote:
    [...Maddy...]
    >+ > Na Twoje nieszczęście pisemka Tepsy nie są obowiązującym prawem w Polsce.
    [...]
    >+ nie czytala zawiadomienia, jakie przeslala TP S.A. swoim klientom.
    >+ Jak Pani zapozna sie z tym pismem, to Pani zrozumie , ze to nie mnie tak
    >+ wyszlo, tylko TP S.A.,

    Ależ Maddy ci właśnie wytyka że im wierzysz.
    [...]
    >+ chodzi o telekomunikacje to wykazuje sie pani wyjatkowa naiwnoscia
    >+ twierdzac, ze pisemka Tepsy nie sa obowiazujacym prawem. Sa, szczególnie
    >+ jesli zawieraja interpretacje nieprecyzyjnych przepisow odnoszacych sie do
    >+ uslug telekomunikacyjnch. Zapewniam Pania, ze wielu operatorow przyjmie te
    >+ interpretacje Tepsy jako obowiazujaca.

    Och, nie wykluczam (już komentowałem).
    Ale jak liczysz że US *ciebie* potraktuje łagodnie "bo dostałam pisemko
    z TPSA" to ja bym nie wykluczał możliwości "przejechania się".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-04-27 21:16:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Katarzyna,

    [...]

    > Droga Pani Magdaleno,
    > Jest Pani osoba wyjatkowo niegrzeczna.
    > To, ze na tej grupie wykreowano Pania na gwiazde nie znaczy, ze jest Pani
    > osoba wszystkowiedzaca i nieomylna.
    > Droga Pani, czepia sie Pani slowek, okreslen, ktore czesto sa wynikiem
    > zastosowania pewnych skrotow myslowych.

    Droga Katarzyno,
    poczytaj _ze_ _zrozumieniem_ http://rtfm.killfile.pl
    i nie przejmuj się tym, że mowa tam o programowaniu i systemach
    operacyjnych.

    [...]

    --
    Best regards,