  • 1. Data: 2004-04-26 15:15:27
    Temat: faktura VAT po 1.05
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    Minister własciwy określi w drodze rozporządzenia co ma zawierać faktura
    VAT.
    (zgodnie z art 106 pkt 8 ustawy).
    Określił już może????

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-04-26 15:47:59
    Temat: Re: faktura VAT po 1.05
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "jot.be" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Minister własciwy określi w drodze rozporządzenia co ma zawierać faktura
    > VAT.
    > (zgodnie z art 106 pkt 8 ustawy).
    > Określił już może????
    -----------------------
    Dziś jeszcze nigdzie nie widziałam .
    Wiola

  • 3. Data: 2004-04-26 18:39:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Minister własciwy określi w drodze rozporządzenia co ma zawierać faktura
    > VAT.
    > (zgodnie z art 106 pkt 8 ustawy).
    > Określił już może????

    Oczywiście, że nie. Trzeba dać Czechom, Słowakom i Litwinom jakieś fory. To
    takie małe, biedne kraje. Polska nie może od 1 maja rozpocząć handlu z UE,
    to byłoby nie fair... :-/.

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-04-26 19:20:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004, jot.be wrote:
    [...]
    >+ Określił już może????

    Gęstość dziwnych pomysłów jak sobie poradzić z nowościami świadczy
    o tym że nie tylko my nie wiemy, widać minister też jeszcze nie
    wie :] ! Przecież jeszcze są 4 dni czasu... :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-04-26 19:39:02
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > Gęstość dziwnych pomysłów jak sobie poradzić z nowościami świadczy
    > o tym że nie tylko my nie wiemy, widać minister też jeszcze nie
    > wie :] ! Przecież jeszcze są 4 dni czasu... :>

    Gotfryd, po prostu "jeden wielki burdel"...

    pozdr. Darek SP2BZW

    P.S. a najciekawsze będzie za dwa lata jak kontrolujący
    będą sprawdzać "niuanse"...

  • 6. Data: 2004-04-26 20:04:48
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > Gęstość dziwnych pomysłów jak sobie poradzić z nowościami świadczy
    > o tym że nie tylko my nie wiemy, widać minister też jeszcze nie
    > wie :] ! Przecież jeszcze są 4 dni czasu... :>

    Jesteś optytmistą.....
    Pan Minister pewnie będzie się "udzielał" na forum, a jego urzędnicy będą
    mieli wolne
    bo urzędują w strefie 0 i antyglobaliści mogliby im przeszkadzać w pracy.
    Zobaczymy zresztą.Chciałbym się choć raz pomylić.

    Bardzo mnie np. interesuje, czy będę musiał jeździć na Cypr po podpis
    odbiorcy....

    Pozdr

  • 7. Data: 2004-04-26 21:09:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004, Dariusz Stefan wrote:
    [...]
    >+ P.S. a najciekawsze będzie za dwa lata jak kontrolujący
    >+ będą sprawdzać "niuanse"...

    ..."ale nowelizacja została wprowadzona 12.VI, więc w maju zupełnie
    bezprawnie Pan odliczył"... Ech, masz rację :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-04-27 01:14:37
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Oczywiście, że nie. Trzeba dać Czechom, Słowakom i Litwinom jakieś fory.
    > takie małe, biedne kraje. Polska nie może od 1 maja rozpocząć handlu z UE,
    > to byłoby nie fair... :-/.

    BTW dostal juz ktos decyzje o przyznaniu euronipa? :-)

  • 9. Data: 2004-04-27 06:35:45
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > BTW dostal juz ktos decyzje o przyznaniu euronipa? :-)

    Tak.
    I to już w zeszły wtorek o dziwo.

    Pozdr