  • 11. Data: 2007-04-09 22:16:07
    Temat: Re: Import Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe
    Od: laik <...@i...net.sp.am>

    Witam!

    > Ano, jeśli w obrebie jednego miesiąca to będzie to luz, gorzej jak w jednym
    Tak to w obrębie jednego miesiąca.

    > zmniejszysz koszty a w drugim dopiero się wyrówna. Chociaż przy
    > niewielkich kwotach
    Ale zresztą VAT się wyzerował (wpisy w pozycjach 34 i 35 oraz 46 i 47
    VAT 7), nie wiem czy słusznie :)

    Przedmiotem faktury jest wynajęcie serwera dedykowanego (jego abonament
    miesięczny + instalacja jednorazowa) na fakturze (ceny netto)
    oczywiście jest regułka, że VAT rozlicza nabywca. Ale chyba słusznie to
    zakwalifikowałem jako import usług, a nie WNT (skoro towaru jako takiego
    nie ma).

    Dziękuje za pomoc i przepraszam za takie marudzenie, ale wole dopytać
    do końca, może wtedy innym będzie łatwiej wyszukać tematu w archiwum.