  • 1. Data: 2007-04-05 14:33:14
    Temat: PIT 53 i rozliczenie roczne.
    Od: "artur1957" <a...@g...com>

    Witam,
    w polowie roku uzyskalem dochody za granica. Zlozylem PIT-53 i
    zaplacilem podatek. Jak to mam teraz rozliczyc w rocznym zeznaniu?

    Osobiscie wymyslilem cos takiego.
    Skladam PIT-36 oraz PIT/ZG. Problem jest jednak w podatku ktory
    zaplacilem. W PIT/ZG nie ma takiej pozycji. No i za bardzo nie wiem
    jak mam te dochody wrzucic do PIT-36 - dodalem wiec przychody, koszty
    i zaliczke na podatek do pozycji D1 - 5 (dzialalnosc wykonywana
    osobiscie...). W PIT/ZG wpisuje zas sam dochod (przychod - koszty).
    Czy dobrze robie?