  • 51. Data: 2006-04-24 20:59:30
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello witek,

    > ten kto te skanery wymyślił to dawno powinien zostać wywalony na zbity
    > pysk z dożywotnim zakazem zajmowania się informatyką.

    Jakiś idiota wziął jakość OCR na poziomie 99.9% za jeden błędny
    dokument na 1000 dokumentów zamiast za jeden błędny znak na 1000
    znaków. Przy 'pojemności' ZUA rzędu 1000 znaków oznacza to duże
    prawdopodobieństwo błedu w każdym dokumencie (coś mi chodzi po głowie
    78% ale już nie pamiętam, jak to się liczyło). Metoda słownikowa
    pozwoliła zredukować ilość błędów 10-krotnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2006-04-24 21:15:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Normalnie. PDFy. Kazdy dokument ma jakis indeks, prawda? Teraz sa pewnie
    > poulkadane w teczkach, w tych teczkach latami, albo osobami, albo jednym
    > i drugim. To japrostsze jest odwzorowac taka strukture w komputerze i
    > uzywac. Dzieki temu zeby dojsc do teczki 10023542202 nie trzeba isc
    > wzdloz 10023542201 teczek, tylko od razu wyciagnac wlasciwa...

    A skąd ty tego pdfa wezmiesz?

  • 53. Data: 2006-04-24 21:17:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > No najwyrazniej pomylilem. Po prostu nei wyobrazam siobie celu trzymanai
    > 155km dokumentow tylko po to, zeby je trzymac.

    No właśnie. Za mała wyobraźnia.

    > Moze dziwny jestem, ale
    > zeby trzymac 155km papieru to musi byc jakis powod.
    Aha.
    a) Prawny. Obowiązek przechowywania dokumentów.
    b) praktyczny. Docenisz jak za 20 lat pójdziesz do archiwum po
    świadectwo pracy.

    A nie to, ze wsrod
    > miliardow kartek ktos sporadycznie raz do roku bedziie potrzebowal
    > dziesieciu...

    Znajdź w słowniku definicję archiwum.

    W glowi emi sie to nie miesci i moze stad moje
    > stanowisko...

    czas poszerzyć horyzonty

  • 54. Data: 2006-04-24 21:47:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > No właśnie. Za mała wyobraźnia.

    Czy ty mnie aby nie obrazasz? :>

    > Aha.
    > a) Prawny. Obowiązek przechowywania dokumentów.

    Postulowalem - mala zmiana w zapisach prawnych, wyrownujaca waznosc
    dokumentu papierowego z dokumentem cyfrowym, potwierdzonym sygnatura.

    > b) praktyczny. Docenisz jak za 20 lat pójdziesz do archiwum po
    > świadectwo pracy.

    Jak docenie? Przeciez nikt go nie znajdzie. Po za tym swiadectwa prracy
    mam u siebie.

    > A nie to, ze wsrod
    >
    > Znajdź w słowniku definicję archiwum.

    Chcesz mi powiedziec, ze w cenie tej operacji za 26 milionow bylo
    zarchiwizowanie, zindeksowanie, poukladanie tych wszystkich dokumentow i
    jakims cudem zajelo to mniej niz moje postulowane 3 lata, gdzie uzywam
    rzeszy ludzi i sprzetu?

    Prosze cie ;)

    > czas poszerzyć horyzonty

    Obawiam sie, ze ZUS jedynie co moze to moje horyzonty zawezic i
    sprowadzic do absurdu...

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 55. Data: 2006-04-24 21:47:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > A skąd ty tego pdfa wezmiesz?

    Kłade na skaner, naciskam guzik, mam PDF-a.

    Czas poszezyc horyzonty.

  • 56. Data: 2006-04-24 22:15:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hikikomori,

    > Kłade na skaner, naciskam guzik, mam PDF-a.

    Jasne. Opisanego i poprawnie zaindeksowanego.

    > Czas poszezyc horyzonty.

    Czas kupić słownik ortograficzny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2006-04-24 22:46:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jasne. Opisanego i poprawnie zaindeksowanego.

    Save as...

    Uwielbiam patrzec jak ludzie w prostych rzeczach dopatruja sie
    tryliardow problemow...

    > Czas kupić słownik ortograficzny.

    Literowka, ktre czesto sie zdarzaja, jak braknie literki.

  • 58. Data: 2006-04-24 22:51:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hikikomori,

    Tuesday, April 25, 2006, 12:46:55 AM, you wrote:

    > Save as...

    Ręce opadają.

    > Uwielbiam patrzec jak ludzie w prostych rzeczach dopatruja sie
    > tryliardow problemow...
    > Literowka, ktre czesto sie zdarzaja, jak braknie literki.

    A brak polskich liter to lenistwo?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2006-04-25 00:34:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Czy ty mnie aby nie obrazasz? :>

    Nie, ale cały czas opowiadasz o rozwiązaniach z przydomowego kurnika,
    które nie nadają się na dużej fermie.

    > Postulowalem - mala zmiana w zapisach prawnych, wyrownujaca waznosc
    > dokumentu papierowego z dokumentem cyfrowym, potwierdzonym sygnatura.

    A co to zmieniu w stosunku do już istniejących papierowych dokumentów.
    Koszty wsadzenia ich do archiwum sa znacznie niższe niż przemielenia ich
    na postać cyfrową.

    > Jak docenie? Przeciez nikt go nie znajdzie. Po za tym swiadectwa prracy
    > mam u siebie.

    to jedno zgub, a przekonasz się, że znajdą.
    Gdyby były w wersji cyfrowej tak jak ty to proponujesz obawiam się, nikt
    by go nigdy nie znalazł.

> [...]
    > zarchiwizowanie, zindeksowanie, poukladanie tych wszystkich dokumentow i
    > jakims cudem zajelo to mniej niz moje postulowane 3 lata, gdzie uzywam

    Przede wszystkim kilkukrotnie taniej.

  • 60. Data: 2006-04-25 00:35:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Kłade na skaner, naciskam guzik, mam PDF-a.
    >
    > Czas poszezyc horyzonty.

    ha ha ha.
    Masz wielkie G a nie pdfa.
    Masz obrazek.
    Dalej możesz sobie go tylko i wyłącznie na ścianie powiesić.