  • 41. Data: 2006-04-24 17:06:07
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Tak pomieszałeś ironię z rozsądnymi argumentami, że nie wchodzę nawet
    > w dyskusję ;-P

    A bo to człowiek wie, że po drugiej stronie nie siedzi ZUSosapiens ??? :))))
    To określenie dla decydentów programowych odpowiedzialnych za wybór tego
    systemu oraz tej firmy informatycznej

    doooobra PAX

    idziemy na woodkie :))

    \ %%% /
    \____/

    pozdrawiam
    fart

  • 42. Data: 2006-04-24 18:15:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jeden z moich klientów od 1999 do końca 2005 roku walczył z ZUSem o
    > poprawienia 'BOGLISŁAW' na 'BOGUSŁAW' - superwydajny skaner z
    > oprogramowaniem OCR oraz słownikową korektą błędów nie wyłapał tak
    > banalnego błędu.

    A kto tutaj w ogole mowil o OCR-owaniu tych dokumentow?

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 43. Data: 2006-04-24 20:02:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Czekaj czekaj. Jakie za darmo? Ja caly czas postuluje, ze mozna bylo te
    > zmarnowane pieniadze wydac w inny, racjonalny i uzyteczny sposob, z
    > korzyscia dla wszystkich. 12 czy 26 milionow to nie jest za darmo. W tym
    > momencie ktos wrzucil 26 milionow w bloto. I drugie tyle wrzuci
    > niebawem. I jedyne co bedzi eza to mial to kilometry papieru, gdzie i
    > tak odnalezienie czegokolwiek nie bedzie mozliwe.

    Ależ wszyscy w kółko ci powtarzają, że to co ty postulujesz będzie
    kosztowało kilka razy więcej.
    To dopiero będzie kasa wyrzucona w błoto.
    Czy ty w ogóle orientujesz się co tam będzie trzymane.
    Tam nikt niczego nie będzie wyszukiwał, ewentualnie sporadycznie.
    Po jakiego grzyba do tego są potrzebne komputery.
    To ma być archiwum, a nie baza dokumentów roboczych.
    Pomyliłeś piaskownice.

  • 44. Data: 2006-04-24 20:07:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    fart wrote:
    > Przercież cały czas poftaszam, że zacznę od bieżącej obsługi petentów ...
    > posuwając się równocześnie wstecz ... CZY TO KURNA JASNEEE ????

    Ale po co .

    > Jak bedziesz chciał iść na rentę .... bo i chyba czas na nią ..... to
    > przyniesiesz papiery ..... pracownik ZUSa je zeskanuje raz i będą w Twojej
    > kartotece .... oryginały pracownik sobie zabierze do domu, gdzie cały czas
    > je trzymał do tej pory ... w końcu pieprzony ZUS nie musi zabierać i gubić
    > dokumentów ...... JASNEEEEE ????

    NIEEE.
    Bo to są dokumenty ludzi którzy już na rentę poszli.
    Po co ty chcesz to skanować.

    > moje milion stron ... to 2000 zł ..... a 1550 km ... to 3.100.000 zł na
    > dyski ..... ludzie ... te dyski będą umieszczone w pokojach jednostek ZUS ..
    > te pokoje już są .. ta sieć już jest
    > wiec moje rozwiązanie jest najtańsze .... :)))))))))

    ha ha ha ha.
    Archiwum ZUSU będzie stało u p. Zosi na biurku.

    Najwyżej pierdzielnie o podłogę przy sprzątaniu i 1550 km ludzi nie
    dostanie emerytur.

    Weź się nie ośmieszaj.

    Zbudowanie samego centrum, w którym to będzie stało i wyposażenie go,
    będzie kosztowało więcej niż te 26 milionów.
    Kasa poszła, zanim ktokolwiek zeskanował jedną kartkę.

  • 45. Data: 2006-04-24 20:08:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > IMHO _dobrze_ się stało, że skanery w ZUSie nie zdały egzaminu. Jeśli
    > te skanery i programy OCR nie były w stanie rozpoznać z czystego,
    > monochromatycznego wydruku, że ściśle określoną czcionką, podstawowych
    > danych osobowych z ZUA, to nawet sobie nie wyobrażam, co by się działo
    > nadal z naszymi składkami.

    ten kto te skanery wymyślił to dawno powinien zostać wywalony na zbity
    pysk z dożywotnim zakazem zajmowania się informatyką.

  • 46. Data: 2006-04-24 20:09:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > A kto tutaj w ogole mowil o OCR-owaniu tych dokumentow?

    A co ty będziesz przeszukiwał w tym archiwum. Piksele na obrazkach.

  • 47. Data: 2006-04-24 20:26:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > To ma być archiwum, a nie baza dokumentów roboczych.
    > Pomyliłeś piaskownice.

    No najwyrazniej pomylilem. Po prostu nei wyobrazam siobie celu trzymanai
    155km dokumentow tylko po to, zeby je trzymac. Moze dziwny jestem, ale
    zeby trzymac 155km papieru to musi byc jakis powod. A nie to, ze wsrod
    miliardow kartek ktos sporadycznie raz do roku bedziie potrzebowal
    dziesieciu... W glowi emi sie to nie miesci i moze stad moje
    stanowisko...

  • 48. Data: 2006-04-24 20:28:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > A co ty będziesz przeszukiwał w tym archiwum. Piksele na obrazkach.

    Normalnie. PDFy. Kazdy dokument ma jakis indeks, prawda? Teraz sa pewnie
    poulkadane w teczkach, w tych teczkach latami, albo osobami, albo jednym
    i drugim. To japrostsze jest odwzorowac taka strukture w komputerze i
    uzywac. Dzieki temu zeby dojsc do teczki 10023542202 nie trzeba isc
    wzdloz 10023542201 teczek, tylko od razu wyciagnac wlasciwa...

  • 49. Data: 2006-04-24 20:29:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Zbudowanie samego centrum, w którym to będzie stało i wyposażenie go,
    > będzie kosztowało więcej niż te 26 milionów.

    Moge prosic o ogolna kalkulacje kalkulacje?
    Oraz porownanie z kosztami archiwum w koszarach po-wojskowych?

  • 50. Data: 2006-04-24 20:54:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hikikomori,

    > A kto tutaj w ogole mowil o OCR-owaniu tych dokumentow?

    Podałem to jako przykład walki z drobnym błędem - niemożność
    załatwienia banalnej sprawy wynika z hiper-duper zautomatyzowania
    pewnego procesu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl