  • 31. Data: 2006-04-24 08:08:00
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > ja nie mowie tylko o dokumentach ZUSowskich, a Ty tak?
    > to gdzie trzymasz reszte?

    Jakąś resztę trzymam na regałach ... ale nie ma tego dużo .....
    Dla zabezpieczenia się mam kopie .. dwa dyski w koputerze .... ich koszt to
    1000 zł
    Dla zabezpieczenia mam skopiowane pliki na drugim komplecie dysków i robi
    się to automatycznie ... koszt drugie 1000 zł
    mogę w swoim domowym archiwum zgromadzić 1.000.000 stron ....Ty do tego
    będziesz potrzebował armię ludzi i sprzętu a ja mam skaner :)))))

    W orygianle mam tylko umowę o pracę i zaświadczenie i braku przeciwwskazań
    zdrowotnych .. reszta to skany :))))))) a na czorta mi kopie papierowe ...
    se wydrukuje .. jak będzie potrzeba

    > tak? hehe, to powodzenia z tymi skanami w dochodzeniu swoich praw.

    Co Ty powalony ??????? przecież pracodawcy nie wolno przetrzymywać
    oryginałów dokumentów osobistych pracownika ....
    A czy to będzie kopia papierowa .... czy skan .. to wybacz .... ale to
    wszystko jedno dla celów dowodowych

    > bo sie nie skupiles. najpierw mowisz o dokumentach (oryginal + kopia),
    > pozniej
    > o samych oryginalach.
    > a ja rozumiem, ze skoro masz wszystko na CD, to ani oryginalu, ani kopii
    > papierowej nie posiadasz.

    Kopie papierową zrobie sobie w każdej chwili ze skanu ... i mi nie
    wypłowieje ... paniał ???????
    Czy Ciebie polskie lasy nie interesują ???????? MARNOTRAWCA JEDEN !!! :)))
    Ty chyba coś masz z ZUSem wspólnego .... wąskie horyzonty

    > w takim razie wspolczuje nadal.
    > i poprawka - nie tylko oryginal stanowi podstawe dzialania, szczegolnie,
    > ze
    > najczesciej (w przypadku umow chocby) "sporzadzono w dwoch jednobrzmiacych
    > egzemplarzach" podpis, podpis.
    > i Ty to wszystko oddajesz?

    ZUS też oddaje .... większość dokumentów osobistych powiniej oddać ...
    pozostawia tylko własne dokumenty w fornie papierowej ... zeby później
    pewnie udowodnić przed samym sobą, że burdel jaki tam jest ... jest
    uzasadniony :)))

    No jasneeeee .. przecież pieporzony ZUS tak samo robi ... to dla Twojej
    informacji .... gdybyś nie wiedział

    > to moze nie zajmuj sie reorganizacja ZUSu, naprawde :)

    Czy Ty aby nie jesteś tym urzędasem z ZUSu ???? :))))))))))))
    bronisz tak zajadle etatów wietrzących pipiry:))))))))
    Sugeruję ... żebyś się cafnoł do tabliczek z pismem klinowym :)))
    tam będą mieli więcej pracy.

    pozdrawiam
    fart

  • 32. Data: 2006-04-24 13:39:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    fart wrote:

    > Jeśli napisałem, że coś zrobiłem na małą skale przy zaangażowaniu tylko
    > własnej pieprzonej osoby ..

    to juz zaczynaj skanować te dokumenty bo możesz do końca życia nie zdążyć.

    to z łatwością wpiszę to w system, który działa
    > w oparciu o ludzi i maszyny.....
    > Człowieku przecież ja zwolnię 3/4 nierobów z ZUS przyjmę wydajnych ludzi i
    > będę miał działający system ....

    pewnie za darmo, nie.
    Ty być to oczywiście na jednym PC postawił u siebie w piwnicy.

  • 33. Data: 2006-04-24 13:42:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    fart wrote:

    > Teeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    > a to Ty nie wiesz, że przez całe życie pracownik przechowuje akta i
    > dokumenty i dopiero na sam koniec przekazuje do ZUS ?????????

    własne decyzje gdzie ZUS trzyma, i dokumentację do nich?
    Też oddaje klientowi na przechowanie?

  • 34. Data: 2006-04-24 13:42:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    fart wrote:

> [...]
    > mogę w swoim domowym archiwum zgromadzić 1.000.000 stron ....Ty do tego
    > będziesz potrzebował armię ludzi i sprzętu a ja mam skaner :)))))

    ty sie chłopczyku w przedszkole bawisz.
    Daj sobie siana z udowadnianiem, że ZUS ma taką prowizorkę odstawiać.

  • 35. Data: 2006-04-24 14:17:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > to z łatwością wpiszę to w system, który działa
    >
    > pewnie za darmo, nie.
    > Ty być to oczywiście na jednym PC postawił u siebie w piwnicy.

    Czekaj czekaj. Jakie za darmo? Ja caly czas postuluje, ze mozna bylo te
    zmarnowane pieniadze wydac w inny, racjonalny i uzyteczny sposob, z
    korzyscia dla wszystkich. 12 czy 26 milionow to nie jest za darmo. W tym
    momencie ktos wrzucil 26 milionow w bloto. I drugie tyle wrzuci
    niebawem. I jedyne co bedzi eza to mial to kilometry papieru, gdzie i
    tak odnalezienie czegokolwiek nie bedzie mozliwe.

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 36. Data: 2006-04-24 15:05:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello witek,

    [...]

    > ty sie chłopczyku w przedszkole bawisz.
    > Daj sobie siana z udowadnianiem, że ZUS ma taką prowizorkę odstawiać.

    On nawet nie przyjmuje do wiadomości, że jego milion stron to zaledwie
    100 metrów akt. A mowa o 155 km - 1550 razy tyle.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2006-04-24 15:24:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > On nawet nie przyjmuje do wiadomości, że jego milion stron to zaledwie
    > 100 metrów akt. A mowa o 155 km - 1550 razy tyle.

    Przy 155 pracownikach robiacych to co on, to juz tylko 10 razy tyle. A
    zakladajac, ze on moze poswieca na to 1/10 swojego czasu a oni
    poswieciliby go w calosci - to jest jeden do jeden.

  • 38. Data: 2006-04-24 15:32:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hikikomori,

    > Przy 155 pracownikach robiacych to co on, to juz tylko 10 razy tyle. A
    > zakladajac, ze on moze poswieca na to 1/10 swojego czasu a oni
    > poswieciliby go w calosci - to jest jeden do jeden.

    Zamelduj się, jak już zeskanujesz swój milion stron. Może będę jeszcze
    żył.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2006-04-24 16:06:29
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Zamelduj się, jak już zeskanujesz swój milion stron. Może będę jeszcze
    > żył.

    Ale one gupie :))))
    Przercież cały czas poftaszam, że zacznę od bieżącej obsługi petentów ...
    posuwając się równocześnie wstecz ... CZY TO KURNA JASNEEE ????

    Dlaczego one som takie ciemne .... jakby z ZUSu byli

    Informiję, że gupi ZUS ma placówek ... w polsce ... jak nasrał .... i ludzi
    do wykonania tej pracy w cholerę ....

    Jak bedziesz chciał iść na rentę .... bo i chyba czas na nią ..... to
    przyniesiesz papiery ..... pracownik ZUSa je zeskanuje raz i będą w Twojej
    kartotece .... oryginały pracownik sobie zabierze do domu, gdzie cały czas
    je trzymał do tej pory ... w końcu pieprzony ZUS nie musi zabierać i gubić
    dokumentów ...... JASNEEEEE ????

    po czorta ZUSowi papier ... chyba tylko cymbałom do robienia samolocików z
    kartek ....
    i nie wmawiaj mi, że zeskanowany dokładnie dokument bedzie niewiarygodny
    a jeśli nawet ... to dla potrrzeb odszczędności i zdrowego rozsądku zmienie
    w tym przypadku prawo i dopuszczę skany dokumentów przechowywane w archiwum
    elektronicznym ZUS do wartości oryginału ... to chyba proste
    a moze zbyt proste

    moje milion stron ... to 2000 zł ..... a 1550 km ... to 3.100.000 zł na
    dyski ..... ludzie ... te dyski będą umieszczone w pokojach jednostek ZUS ..
    te pokoje już są .. ta sieć już jest
    wiec moje rozwiązanie jest najtańsze .... :)))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 40. Data: 2006-04-24 16:20:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello fart,

    > Ale one gupie :))))
    > Przercież cały czas poftaszam, że zacznę od bieżącej obsługi petentów ...
    > posuwając się równocześnie wstecz ... CZY TO KURNA JASNEEE ????

    Tak pomieszałeś ironię z rozsądnymi argumentami, że nie wchodzę nawet
    w dyskusję ;-P

    Jedno jest pewne - należy dążyć do takich rozwiązań, żeby _obecnie_
    nie produkować tyle papierów i rzeczywiście - jak najwięcej
    przechowywać w formie elektronicznej - zwielokrotnione i rozproszone,
    aby na awarie było odporne.

    Obecnym absurdem jest dawanie pracownikowi co miesiąc RMUA zamiast
    bezpośredniego przekazywania danych z ZUS do NFZ. Przecież - u diabła
    - ZUS te dane ma!

    IMHO _dobrze_ się stało, że skanery w ZUSie nie zdały egzaminu. Jeśli
    te skanery i programy OCR nie były w stanie rozpoznać z czystego,
    monochromatycznego wydruku, że ściśle określoną czcionką, podstawowych
    danych osobowych z ZUA, to nawet sobie nie wyobrażam, co by się działo
    nadal z naszymi składkami.

    Jeden z moich klientów od 1999 do końca 2005 roku walczył z ZUSem o
    poprawienia 'BOGLISŁAW' na 'BOGUSŁAW' - superwydajny skaner z
    oprogramowaniem OCR oraz słownikową korektą błędów nie wyłapał tak
    banalnego błędu.
    W malutkiej firmie, zatrudniającej niewiele ponad 100 osób było kilka
    przypadków przekręcenie imienia lub nazwiska przy skanowaniu ZUA przez
    ZUS...

    [...]

    --
    Best regards,