  • Data: 2002-04-03 14:36:20
    Temat: Gdzie wpisac przychod z zwrotu za okna ze spoldzielni ?
    Od: "weciu" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie.
    W roku 2001 wymienilem stolarke okienna.
    Moja spoldzielnia mieszkaniowa zwrocila mi 50 % warsosci tych okien
    (refundacja) i zaznaczyla ze mam uwzglednic ten przychod w rozliczeniu
    podatkowym.
    Pytanie.
    Gdize mam umiescic te kwote (wypelniam PiT 37)
    czy mam ja podac w dochody i straty podatnika > inne zrodla?
    Prosze o pomoc.