  • 1. Data: 2002-04-03 14:36:20
    Temat: Gdzie wpisac przychod z zwrotu za okna ze spoldzielni ?
    Od: "weciu" <w...@i...pl>

    Mam takie pytanie.
    W roku 2001 wymienilem stolarke okienna.
    Moja spoldzielnia mieszkaniowa zwrocila mi 50 % warsosci tych okien
    (refundacja) i zaznaczyla ze mam uwzglednic ten przychod w rozliczeniu
    podatkowym.
    Pytanie.
    Gdize mam umiescic te kwote (wypelniam PiT 37)
    czy mam ja podac w dochody i straty podatnika > inne zrodla?
    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2002-04-04 09:59:18
    Od: "radar" <1...@w...pl>

    Inne żrodła