  • Data: 2005-05-15 11:07:31
    Temat: Firma
    Od: "Robert " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chciałbym spytać grupowiczów o zdanie - jak najprościej zmienić formę
    opodatkowania...
    Prowadzę małą DG / z vat / od kilku lat, ale opłacalność w tym roku spadła
    prawie do zera, to ,co robię podpada pod kartę podatkową / to są tylko
    usługi /.
    Zastanawiałem się nad zmianą, bo oszczędności byłyby chociażby na obsłudze
    księgowej / prawie 400 zł /, byłbym ponadto konkurencyjny cenowo do innych
    firm...
    Jak to najprościej załatwić w ciągu roku podatkowego ? Od początku roku nie
    wyszedł mi podatek dochodowy, VAT płacę na poziomie 200-350 zl miesięcznie :(
    Jak tak dalej będzie, rok zamknę z dużą stratą...
    Proszę o poradę.