  • Data: 2004-08-30 13:05:27
    Temat: Faktura wewnętrzna - kontrachenci z UE.
    Od: "news.tpi.pl" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli ktos moze prosze o naszkicowanie mi tematu. Zaczely mi sie sypac
    transakcje zakupu i sprzedazy z Unia, a ze sam sobie prowadze pelna
    ksiegowosc, nie jestem do konca w temacie.

    Rozumiem, ze VAT nalezy naliczac faktura wewnetrzna, ale nie do konca wiem
    jak to ksiegowac. Chodzi mi o ksiegowanie calosci operacji zakupu jak i
    sprzedazy. Tzn - jak ksiegowac fakture wystawiona przez zagranicznego
    dostawce i jak fakture wystawiona zagranicznemu odbiorcy ktory jest
    podatnikiem VAT.
    Jesli ktos moglby mi naswietlic schemat, dla uproszczenia przyjmujac, ze
    potwierdzenia dostaw sa.

    Czy gdzies w sieci lezy druk faktury wewnetrznej do zassania?

    Pozdrawiam
    Szymon