  • Data: 2004-08-31 09:11:14
    Temat: Re: Faktura wewnętrzna - kontrachenci z UE.
    Od: "news.tpi.pl" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Sprzedaż (tak jak dawny eksport)
    > Wn 200 - kontrahent Ma 701 - sprzedaz wyrobów
    >
    > 2. Zakup
    > Wn 300- rozliczenie zakupu materiałow badz usług (wartość z f-ry obcej)
    > Ma 200 - kontrahent
    >
    > 3. F-ra wewn. na zakup z UE
    > Wn 222-1 vat naliczony
    > Ma 222-2 vat należny

    Bardzo jasno powiedziane. Dzieki wielkie.
    Jeszcze tylko pytanie odnosnie sprzedazy nie-podatnikowi z UE. Traktuje sie
    go polskim VATem, i rozumiem ksieguje sie sprzedaz jak zwykla FV?

    > Nie ma specjalnego druku na f-ry wewn. Mozesz korzystac ze standardowej
    > f-ry, albo z takiej jaką pewnie wystawiales na odprowadzenie vatu od
    > reprezentacji i reklamy.

    Niestety reprezentacja i reklama - 0 ;)
    Nigdy nie mialem do czynienia z FW. Wydaje mi sie jasne teraz, tylko male
    uscislenie.
    Nabywca i sprzedawca to "Ja"?

    Pozdrawiam
    Szymon