  • Data: 2008-04-25 21:39:56
    Temat: Faktura korygująca
    Od: Marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc, ponieważ fakturę korygującą wystawiłem dziś pierwszy raz
    i nie mam w tej dziedzinie doświadczenia.

    W grudniu 2007 wystawiłem przez pomyłkę fakturę na kwotę o 300 zł netto
    za wysoką.
    Klient zorientował sie dopiero dziś i poprosił mnie o korektę.
    Wystawiłem fakturę korygującą pomniejszając kwotę netto o 300 zł i VAT o
    66 zł.
    I co dalej?
    Jak to zaksięgować?
    Jak zaksięgować VAT? Skorygować VAT w grudniu 2007 i skorygować zeznanie
    za VAT-7 za grudzień 2007? Czy może skorygować VAT w bieżącym miesiącu?

    To samo pytanie w związku z podatkiem dochodowym. Jak zaksięgować to w
    KPiR? I z jaką datą? Bieżącą?

    Jeśli niezbyt precyzyjnie zapytałem. Chętnie udzielę dodatkowych informacji.

    Pozdrawiam.
    Marek