  • Data: 2009-02-20 13:33:38
    Temat: Faktura hmm ... VAT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem właśnie takie cudo od pewnej, całkiem niemałej, firmy (przez
    litość nie wspomnę od jakiej):
    - bez numeru
    - z pomylonymi kwotami netto i źle obliczoną kwotą podatku, etc

    Generalnie jest to oczywiście całkowita porażka i poprosiłem o korektę.

    Ale zastanawiam się (bo kwota spora) czy jednak nie zaksięgować tej
    faktury w KPiR, ażeby bez sensu nie nadpłacać podatku dochodowego.

    Właściwe kwoty znam (bo zrobiłem ksero paragonu fiskalnego).
    Spojrzałem do rozporządzenia i generalnie nie widzę przeciwwskazań do
    księgowania na podstawie wadliwych faktur VAT, a i tak za chwilę
    przyjdzie korekta.

    Błądzę? Czy da się to w ten sposób obsłużyć?

    Piotrek