  • Data: 2009-02-23 15:13:42
    Temat: Re: Klient z niemiec a podatek VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Czemu?

    Ja odniosłem takie wrażenie, że w rozporządzeniu w sprawie zwrotu...
    i wystawiania faktur w § 25. 4 chodzi właśnie o numer krajowy.
    W ogóle w obrocie tymi usługami obie strony nie muszą być "europejskie",
    byle by były płatnikami VAT w swoich krajach, więc jeśli w tym przepisie
    mowa jest o jakimś numerze to własnie o "krajowym".
    Ale nie spodziewam się specjalnie logiki w przepisach, więc może jest
    inaczej.