  • Data: 2004-08-19 13:49:33
    Temat: Faktura dla firmy w UE
    Od: "Łukasz Woźnica" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam DG na Vat i niespopdziewanie dostałem szybkie zlecenie dla firmy z UE
    (wykonałem kilka fotografii dla niemieckiego dziennika:)...
    i tu mam problem....
    Chcą ode mnie fakturę....
    Oczywiście nie jestem jeszcze zarejestrowany w US jako podatnik Vat R-UE....
    i tu mam pytanie.. a w zasadzie kilka pytań....

    Ile trwa rejestracja R-UE?
    W jakiej walucie wystawia się fakturę?
    Czy to prawda że faktura może być dwujęzyczna?
    Czy na konto firmowe mogę dostać przelew z zagranicy w Euro? (mBiznes w
    mBanku- to akurat sobie zaraz sam sprawdzę w infolinii :)

    Liczę na pomoc i z góry dziękuje

    Pozdrawiam

    Łukasz Woźnica

    KPiR, VAT7K