  • Data: 2010-01-24 15:58:02
    Temat: Faktura VAT czy konieczna
    Od: "Przemek R." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Rejestruje sprzedaż przy zastosowaniu kasy fiskalnej i zawsze
    wystawiam fakturę vat i doczepiam do niej paragon.
    Sprzedaje program dla firm wiec w 99,99999% kupuja u mnie firmy. Za
    przesylke faktury każę sobie placic.
    I teraz pytanie jest nastepujace. Co jeżeli klient nie potrzebuje
    faktury, bo przyznam ze szkoda mmi tuszu
    na drukowanie faktur po to by wywalic jedna a druga scalic z
    paragonem.
    Czy wystarczy ze nabije sprzedaz na kase i faktury nie musze
    wystawiac?
    Na podstawie chocby danych podanych mi do wygenerowania klucza do
    programu itp wiem
    ze kupuje ode mnie ktoś na potrzeby firmy. No i czy wobec tego musze
    wystawic także fakture VAT czy ma znaczenie tutaj nie to czy kupuje
    ktos prowadzacy firmę a to czy chce kupic na firme czyt,. żąda
    bezposrednio faktury vat w przeciwnym razie domniemywam ze kupuje os.
    fiz nie prowadzaca DG i gdy nie żąda nie wystawiam faktury VAT ?

    pozdrawiam