  • Data: 2010-01-28 13:14:47
    Temat: Re: Faktura VAT czy konieczna
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > No to jesteś uziemiony.

    na szcescie nie jestem gdyz i tak wystawiam fakture z tym ze nie wysylam
    jej.
    Ale na chlopski rozum , czy US jezeli bym faktury nie wystawial tylko na
    kase nabijal ma prawne metody
    sprawdzenia tego faktu, ja bym nie pokazal zawartosci kluczy (tresc jest
    zaszyfrowana) i nie mialbym zamiaru udowaniac ze
    nie sprzedalem firmom, bo to na nich przeciez obowiazek taki spoczywa

    pozdrawiam