  • Data: 2005-10-05 17:05:33
    Temat: Drugie mieszkanie, a podatek od pierwszego
    Od: "cyx" <misioo@_mam_dosc_spamu_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Było już sporo postów na podobny temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje
    pytanie.
    Dostałem (formalnie) w darowiźnie mieszkanie w 2002r. Jako, że spełniałem
    wszystkie warunki wymienione w ustawie nie zapłaciłem podatku. W tym roku
    (miesszkanie pewnie wybuduje się dopiero w 2007-czy ma to jakieś
    znaczenie?)chcę kupić kolejne mieszkanie nie sprzedając starego. Czy w
    takiej sytuacji - posiadanie dwóch mieszkań, będę musiał zapłacić podatek od
    tego pierwszego mieszkania?

    Pozdrawiam
    Michał