  • 1. Data: 2010-04-06 19:37:19
    Temat: Dochody wylacznie z DG - czy PIT-37 jest konieczny?
    Od: zg <z...@v...pl>

    W 2009 osiagnalem przychody tylko i wylacznie z DG. Czy oprocz PIT-36L
    musze zlozyc rowniez PIT-37?
    --
    zg

  • 2. Data: 2010-04-06 20:13:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci
    >W 2009 osiagnalem przychody tylko i wylacznie z DG. Czy oprocz PIT-36L
    >musze zlozyc rowniez PIT-37?

    Po kiego grzyba?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-06 20:24:34
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 06/04/2010 21:13, SDD wrote:
    > Uzytkownik "zg"<z...@v...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Po kiego grzyba?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    TAk podejrzewalem. Uwaga, skomplikuje nieco sprawe: obecnie pracuje w
    UK, a dzialalnosc mam zawieszona. Osiagnalem niewielki przychod w UK w
    2009 (i osiagam ciagle w 2010). Jakich formalnosci w zwiazku z tym musze
    dopelnic?

    --
    zg

  • 4. Data: 2010-04-08 20:32:52
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 06/04/2010 21:24, zg wrote:

> [...]
    > UK, a dzialalnosc mam zawieszona. Osiagnalem niewielki przychod w UK w
    > 2009 (i osiagam ciagle w 2010). Jakich formalnosci w zwiazku z tym musze

    Wydaje mi sie, ze nie musze nic poza PIT-36L wysylac do polskiego US.
    Zgadza sie?

    --
    zg