  • 11. Data: 2006-05-06 08:18:57
    Temat: Re: DG - zestawy komputerowe - EST/EW
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > wyskoczył mi Twój post, w którym twierdziłeś, że to do podatnika należy
    > decyzja, czy ŚT jest kompletny i zdatny do użytku - i że są na to wyroki
    > (BTW masz może pod ręką jakąś sygnaturkę?)...

    Rzuć namiarem na post, może skojarzę (na którym HDD szukać ;))

    > Ja bym starocie zezłomował i kupił równie nowe w innej składnicy.
    > Idiotyzm, ale papiery wyczyści.

    Ha, ale to by było NTG bo bez dyskusji ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-05-08 10:40:35
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605052329230.1240@athlon>,

    > Rzuć namiarem na post, może skojarzę (na którym HDD szukać ;))

    <P...@i...stanp
    ol.com.pl>
    Trochę się przejęzyczyłem, pisałeś o przydatności do celów DG - ale to w
    sumie chyba na jedno wychodzi.

    > Ha, ale to by było NTG bo bez dyskusji ;)

    Do dyskusji była druga propozycja :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 13. Data: 2006-05-08 21:06:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 May 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    [..."kompletność i sprawność" dla ST...]
    > Trochę się przejęzyczyłem, pisałeś o przydatności do celów DG - ale to w
    > sumie chyba na jedno wychodzi.

    Coś w tym jest, ale tak całkiem za równoznaczne bym nie uważał...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2006-05-09 08:43:35
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605082304580.1688@athlon>,

    > On Mon, 8 May 2006, Jarek Spirydowicz wrote:
    >
    > [..."kompletność i sprawność" dla ST...]
    >
    > Coś w tym jest, ale tak całkiem za równoznaczne bym nie uważał...

    Za równoznaczne to ja też nie. Natomiast możliwość wykorzystywania
    komputera jako dekoracji biura jednak mi z tego wynika...

  • 15. Data: 2006-05-09 08:56:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Za równoznaczne to ja też nie. Natomiast możliwość wykorzystywania
    > komputera jako dekoracji biura jednak mi z tego wynika...

    Raczej są to warunki równorzędne - każdy jest sine qua non. ŚT nie tylko
    musi być kompletny i sprawny do użytku ale także musi być przydatny w
    działalności. Inaczej mogłabym sobie w koszty biura rachunkowego wrzucić
    telewizor plazmowy i zestaw kina domowego - w końcu kompletny i sprawny
    i dla porządku w biurze mogę go postawić (jakiś filmik na dvd w mniej
    pracowite dnie, czemu nie) ;)

    Tak a propos wcześniejszych postów - ŚT ma być kompletny i zdatny do
    użytku w takim stopniu w jakim jest nam jego użyteczność w działalności
    potrzebna.
    Ja np. kupiłam sobie komputerek który robi za printserver, serwer samby,
    obsługuje neo i coś tam jeszcze. Nie kupowałam do niego nawet
    klawiatury, o monitorze nie wspominając. I jest kompletny i zdatny do
    użytku - pracuje i robi dokładnie to co miał robić.
    Wszedł w koszty jednorazowo bo kosztował sporo poniżej limitu.
    I czy ktoś może się przyczepić?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2006-05-09 12:01:47
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e3pljb$n40$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy <m...@e...com.pl>
    wrote:

    > Raczej są to warunki równorzędne - każdy jest sine qua non. ŚT nie tylko
    > musi być kompletny i sprawny do użytku ale także musi być przydatny w
    > działalności.

    Tu nie oponuję. Tylko w ramach dzielenia włosa trzeba określić, co
    rozumiemy przez "kompletny". Czy chodzi o to, że ma być kompletny tak w
    ogóle, czy kompletny nma tyle, aby był przydatny w tym, do czego go
    chcemy używać. Na podstawie tego co na dole wydaje mi się, że (podobnie
    jak ja) opowiadasz się za drugą wersją, chociaż czytając to, co trochę
    wyżej, przestaję być tego pewien :)

> [...]
    > telewizor plazmowy i zestaw kina domowego - w końcu kompletny i sprawny
    > i dla porządku w biurze mogę go postawić (jakiś filmik na dvd w mniej

    No właśnie, czemu nie? Przecież całkiem sporo rzeczy, które są Ci
    _niezbędne_ w DG, jest w postaci filmików DVD czy innych obrazków na
    płytkach odczytywanych przez owo kino domowe.

> [...]
    > użytku - pracuje i robi dokładnie to co miał robić.
    > Wszedł w koszty jednorazowo bo kosztował sporo poniżej limitu.

    Ja nie zamierzam - zwłaszcza że już dawno Gotfryda atakowałem monitorami
    dla klientów, którzy do kawiarenki przychodzą ze swoimi laptopami.

  • 17. Data: 2006-05-09 12:44:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 May 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Za równoznaczne to ja też nie. Natomiast możliwość wykorzystywania
    > komputera jako dekoracji biura jednak mi z tego wynika...

    ...w RiR ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 18. Data: 2006-05-10 08:58:07
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605091444090.2020@athlon>,

    > ...w RiR ? :)

    Eee tam. Jako krzesło z wysuwaną podstawką na kawę.

  • 19. Data: 2006-05-10 10:06:10
    Od: "Bartek" <w...@v...pl>

    > Ja np. kupiłam sobie komputerek który robi za printserver, serwer samby,
    > obsługuje neo i coś tam jeszcze. Nie kupowałam do niego nawet
    > klawiatury,

    1. Taki to ja mam :) i oczywiste jest ze jest zdatny i kompletny itp.
    2. Pytanie nie dotyczy tego jak se to wpisac tylko jak to powinno byc ;)
    3. Pytanie pozostaje nadal otwarte:
    - byl monitor na Wyposazeniu.
    - przyszedl drugi monitor tez w wyposazenie (na zamianke).
    - przyszedl komputer i bedzie pracowal z istniejacym monitorem...
    pytanie: Ile jest wart dzis monitor wpisany wczesniej w wyposazenie. Czy 0
    (zero) ?

    bartek

  • 20. Data: 2006-05-10 10:40:15
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e3sduj$o3b$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Bartek" <w...@v...pl> wrote:

> [...]
    > - przyszedl komputer i bedzie pracowal z istniejacym monitorem...
    > pytanie: Ile jest wart dzis monitor wpisany wczesniej w wyposazenie. Czy 0

    Co w tym przypadku rozumiesz przez "wart"?
    Powiem tak: moim zdaniem ten nowy komputer można uznać za kompletny i
    zdatny. Sam. Bo samodzielnie działa (a działa?) i jest zdatny do
    wykorzystania. A nie ma zakazu podłączania do niego wyposażenia, które
    już posiadasz. Ale wsparcia w wyrokach nie mam.
    A co sam bym zrobił w podobnej sytuacji, to już pisałem.