  • 1. Data: 2006-04-28 14:20:05
    Temat: Ulga dla dawców krwi
    Od: <g...@n...pl>

    Witam
    mam pytanie; czy istnieje jeszcze ulga dla honorowych dawców krwi? W
    ubiegłym roku odliczało sie to jako darowizne?

  • 2. Data: 2006-04-28 17:48:13
    Temat: Re: Ulga dla dawców krwi
    Od: c...@o...pl

    > Witam
    > mam pytanie; czy istnieje jeszcze ulga dla honorowych dawców krwi? W
    > ubiegłym roku odliczało sie to jako darowizne?

    Niestety juz w zeszłym roku nie mozna byo odliczać ekwiwalentu oddanej krwi ze
    względu na jakies tam bzdurne przepisy, które ktoś wysupłał. Ostatni raz
    ekwiwalent oddanej krwi można było odliczyć w 2003 r.